جستجو

اخبار کوشانه

کوشانه جشنی برای خانواده و جامعه

جمعه, 29 بهمن 1400

تولد ۵ سالگی کوشانه جشنی برای خانواده و جامعه با حضور اعضای کانون کوشانه و مهمانانی از اداره کل امور بانوان و مناطق برگزار شد

پنجمین سالروز تولد کانون کوشانه درروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با حضور جمعی از کارآفرینان این کانون در محل کتابخانه مرکزی پارکشهر برگزار شد. در این مراسم خانم یازرلو معاون محترم توانمندسازی اداره کل امور بانوان و مدیران این اداره کل خانم شریعت پناهی مدیر اداره مشاوره و مدیریت خانواده، آقای راد مدیر اداره مهارت آموزی و از مدیران محترم امور بانوان مناطق خانم مظاهری و نمایندگانی از طرف خانم لشگری نیز حضور داشتند.
در ابتدای خانم قدیری مدیر داخلی کانون کوشانه توضیحاتی در مورد شکل گیری و نحوی عملکرد کوشانه که مثل یک خانواده با هم با عشق و دوستی تعامل دارند صحبت کردند وخانم فتح الهی راهبر و تسهیلگر کوشانه نیز از اتحاد و همدلی این بانوان عزیز و دستاوردهای کوشانه در زمینه ثبت کانون، صندوق کوشانه، فروشگاه اینترنتی کوشانه و .... توضیحاتی دادند. در ادامه معاون توانمندسازی بر لزوم تکثیر کوشانه در مناطق و همکاری متقابل این معاونت با کوشانه در زمینه های مختلف تولید و فروش تاکید نمودند، آقای راد نیز ضمن تقدیر از همبستگی و هماهنگی دوستان در غرفه های جنت و سایر غرف مناسبتی از پتانسیلهای این جمع به عنوان نیروی عظیم در جهت کارهای بزرگتر یاد نمودند مدیر اداره مشاوره و مدیریت خانواده بر لزوم ثبت کانون به عنوان سازمان مردم نهاد جهت همکاری های بیشتر با هدف آموزش و جذب کارآفرینان دیگر مناطق تاکید نمودند و از کانون کوشانه به عنوان الگوی موفق شبکه سازی تجلیل کردند. همچنین خانم مظاهری از مدیران امور بانوان و حامی کانون کوشانه نیز در زمینه رشد و توسعه کوشانه در منطقه ۱۰ ابراز علاقه و همکاری نمودند.

نظر خود را درج نمایید
فیلترها
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه